Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2008

Backstage...

Εδώ και λίγο καιρό (ένας φίλος μου κι εγώ) αποφασίσαμε να "γυρίσουμε" κάποια tutorials σχετικά με τους υπολογιστές (αν και αρχικά προοριζόταν μόνο για δίκτυα). Ήδη γυρίσαμε την πρώτη μας εκπομπή την προηγούμενη Κυριακή, με θέμα "Στήσιμο server στον Η/Υ μας και DOS Attack". Παρ' όλ' αυτά, προέκυψαν κάποια τεχνικής φύσεως προβλήματα που μας εμπόδισαν στην επίσημη παρουσίαση του tutorial. (Εντάξει τώρα, πρώτη φορά κάνουμε κάτι τέτοιο λογικό είναι!)
Γι' αυτό λοιπόν γράφω εδώ: ζητάω την βοήθειά σας. Εαν έχετε κάποια ιδέα για το επόμενο tutorial πείτε την εδώ, όλες οι απόψεις είναι ευπρόσδεκτες. Επίσης θα ήθελα να μου προτείνει κάποιος το κατάλληλο software για το στήσιμο του βίντεο. Εγώ έχω το Pinnacle Studio Ultimate 12, αλλά με "πρόδωσε" την προηγούμενη φορά που πήγα να φτιάξω την "εκπομπή".
Περιμένω σχόλιά σας.

Υ.Γ: Σήμερα 6/11/2008 πρόσθεσα και το 'διαφημιστικό' μας banner. Ωραίο;

Δεν υπάρχουν σχόλια: